شرح وظایف اداره هماهنگی امور پزشکی
- هماهنگی در جهت پیگیری تحقق سیاست ها و برنامه های توسعه دانشگاه در حوزه علوم پزشکی از طریق مراجع ذیربط
- هماهنگی و پیگیری جهت ارتقای حوزه علوم پزشکی دانشگاه در زمینه تهیه و تدوین طرح نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز
- هماهنگی اجرای ارزشیابی عملکرد دانشکده های حوزه پزشکی و مراکز درمانی تابعه دانشگاه بر اساس ضوابط و مقررات و الگوهای ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
- هماهنگی جهت بازنگری و توسعه رشته های علوم پزشکی در دانشگاه با همکاری و مشارکت دانشکده های ذیربط